.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طاهایی هم از دریافت یارانه نقدی انصراف داد
سيد علي‌اكبر طاهايي در حاشيه نشست بررسي مشكلات كلاردشت كه با حضور مديران كل در دفتر شهردار برگزار شد ،انصراف خود از ثبت‌نام براي دريافت يارانه را اعلام كرد...
طاهایی هم از دریافت یارانه نقدی انصراف داد

استاندار مازندران انصراف خود را از ثبت‌نام براي دريافت يارانه اعلام كرد و در نشست بررسي مشكلات منطقه كلاردشت خواستار همراهي مديران با سرمايه‌گذار كويتي شد.

به گزارش فارس، سيد علي‌اكبر طاهايي در حاشيه نشست بررسي مشكلات كلاردشت كه با حضور مديران كل در دفتر شهردار برگزار شد ،انصراف خود از ثبت‌نام براي دريافت يارانه را اعلام كرد.
وي پنج‌شنبه شب در نشست بررسي مشكلات كلاردشت اظهار داشت: كلاردشت از اهميت ويژه‌اي براي مسئولان استاني و ملي برخوردار است.
استاندار مازندران گفت: كلاردشت به دليل استعداد بالايي كه در جذب گردشگر دارد از اهميت ويژه‌اي در نزد مسئولان استاني و كشوري برخوردار است.
سيد علي‌اكبر طاهايي افزود: امروز كه مديران كل در اين جلسه حضور دارند بايد مشكلات موجود را بررسي و براي برون رفت از آن چاره‌انديشي كنند.
وي ادامه داد: بايد همه تلاش كنيم تا سيماي منطقه تغيير كند و وقتي گردشگران به كلاردشت ورود مي‌كنند شاهد توسعه يافتگي و تغييرات منطقه باشند.
طاهايي بيان داشت: در جذب سرمايه‌گذار در منطقه كلاردشت بايد تلاش بيشتري انجام داد و همه ادارات بايد نهايت همكاري را با سرمايه‌گذاران داشته باشند و فعاليتي را كه يك سرمايه‌گذار كويتي در كلاردشت دنبال مي‌كند سعي شود همه ادارات با اين فرد همكاري تا در اسرع وقت شاهد اجرايي شدن آن باشيم.
استاندار مازندران تصريح كرد: در كلاردشت جاذبه‌هاي گردشگري مثل درياچه ولشت و منطقه رودبارك داريم كه كمتر جايي از ايران چنين وضعيتي داريم و بايد تلاش شود تا با حفظ محيط زيست و منابع طبيعي در زيبا‌سازي مناطق موجود هم تلاش شود.
وي گفت: با اداره كل تربيت بدني هم صحبت مي‌شود تا حضور بيشتري در منطقه كلاردشت داشته باشد و مشكلات موجود ورزش منطقه را بررسي و براي برون رفت از آن برنامه‌ريزي كند.
استاندار مازندران گفت: در مورد اجراي طرح جامع شهري كلاردشت نيز معاون عمراني با كارشناسان استانداري در اسرع وقت جلسه‌اي را در كلاردشت برگزار و ‌وضعيت را بررسي و نهايي خواهد كرد.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي مازندران نيز در اين جلسه گفت: يكي از مشكلاتي كه در كلاردشت موجب كم آبي در فصل تابستان مي‌شود حضور بيش از اندازه مسافران در منطقه است.
محمدحسين برزگر در اين جلسه عنوان داشت: زمان لوله‌گذاري و انشعاب براي آب آشاميدني جمعيت فصل تابستان و ايام تعطيلات كلاردشت پيش‌بيني نشده بود و براساس جمعيت ثابت اين اقدام صورت گرفت كه بايد براي كلاردشت فكر جدي صورت گيرد.
مدير كل منابع طبيعي مازندران، منطقه نوشهر نيز در اين جلسه بيان داشت: در بحث واگذاري زمين براي سرمايه‌گذاري و عام‌المنفعه مشكلي نيست و اين اداره كل همكاري لازم را دارد.
سيد‌ابوطالب وهابي خاطرنشان كرد: در بحث واگذاري پارك سعد‌آباد و پارك مكارود به شهرداري مرزن‌آباد نقشه‌برداري آن انجام شده و پس از تهيه طرح و مراحل نهايي واگذاري صورت مي‌گيرد.
وي در پايان اظهار داشت: در اطراف درياچه ولشت نيز براي ايجاد فضايي براي مسافران زمين مورد نظر طي صورتجلسه‌اي به اداره ميراث فرهنگي و گردشگري شهرستان تحويل داده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 خرداد 1389
لطف کنید فیش حقوقی افرادی که انصراف دادن را چاپ کنید - شاید ماهم انصراف دهیم- کارمند آموزش وپرورش
نا شناس 1 خرداد 1389
چرا روابط عمومی استانداری محترم مازندران به بقیه سوالهای کاربران شمال نیوز از آقای استاندار پاسخ نداد ؟؟؟؟!!!!! چرا شمال نیوز پیگیری نمی کند ؟! مگر مطبوعات و رسانه های مستقل رکن چهارم دمکراسی نیستند ؟؟؟!!!
نا شناس 1 خرداد 1389
تنها کسی که راست میگوید اقاسیدعلی اکبر طاهایی است ایشان حقوق ماهانه هم نمیگیرد = امااقای استاندار گدابهار حکمت مازندرانیها ست لطفا دستور فرمایید اداری مالی استانداری مساعدت ویژه ای دراین ایام به کارکنان استانداری بفرمایند
نا شناس 1 خرداد 1389
مگر قرار بود اینها هم یارانه بگیرند؟
نا شناس 1 خرداد 1389
منم اگه مثل اقای طاهایی ماهانه 6 میلیون تومان حقوق میگرفتم -از این طرح انصراف میدادم.....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.